az úgy volt,

hogy szombat délre már egész szépen meggyógyultam. A karácsonyi koncertet hülyeség lett volna kihagyni, még akkor is, ha hideg volt nagyon... Gyönyörű volt, nagyon, és az sem baj ilyenkor, hogy nem szólnak mindig teljesen tiszta hangok, meg valaki mindig hamisan énekel...

a hiba ott van, hogy vacsoráztam tegnap este a soksok nap szigorú diéta után. Jó, még a szurit is elviselem, de ez a kakaómegvonás nem tetszik. Nagyon nem. Anyunak nincs igaza, nem a csavargás miatt estem vissza, csak egy kicsit volt zsúfolt a hétvége, de a vasárnapi falukarácsonyt sem lehetett kihagyni... De anyu azt is mondta, hogy karácsonyig dönthetek, hogy énekkarozok vagy újságot szerkesztek, de mindketten tudjuk, hogy nem akadályozhatja meg, nem is szokta.

Az egyetlen előnye az egésznek, hogy kiolvastam félálomban a kilencnyolchetet, ami sikerkönyv ám, ezzel vannak teliplakátolva a metrófeljárók. És attól függetlenül, hogy sikerkönyv meg jól néz ki a borítója, még jó is, ami igazán nagy ritkaság. Ugye?

Mennyi nullaszor végtelen? Melyik szabály az erősebb? Az, hogy nullaszor szám az nulla, vagy az, hogy végtelenszer szám az végtelen? Szerintem sokszor semmi az csak semmi marad... de nagyon sokszor semmi is? A rengeteg Hiány az nem hoz létre valamit? A hiány az semmi vagy valami?

Vajon Mori meg Wat honnan tudták, hogy mostanában a Puli sokkal erősebb, mint a Csutak? Sokkal, nagyon sokkal, ott van megint az álmaimban, a gondolataimban, a viselkedésemben. Csutak pedig elmenekült a tudatom legmélyére...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szkeptikus vagyok a sikerkönyvekkel kapcsolatban... Nekem valahogy mindig az "ismeretlen szerzők" lesznek a befutók :S
maifosz üzenete…
Általában nekem is, de Böszörményi Gyulának ez a sokadik könyve, amit olvastam :)
Olyan tizenegyedik, de lehet, hogy elszámoltam...
Névtelen üzenete…
Na majd...ha a könyvhalmommal végeztem :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo