azt mondják, hogy

szeszélyes vagyok. Na jó, ebben lehet valami. Nem csak azért, mert annyian mondják, hanem mert tényleg így van. Olyan apró dolgok tudják pillanatok alatt megváltoztatni a hangulatom, mint a hóesés, a kakaó hiánya, vagy egy elrepülő harkály... És akkor az egyik pillanatban még happy minden, és utána már nem és harapok. És ha ez egy egészen picikét, tényleg csak picikét normalizálódna, az tök jó lenne...

Ma voltunk bent Maccsal Esztergomban, csudajó volt, moziba akartunk menni, csak vagy én néztem félre a portponthut, vagy a mozi nézte félre magát. A zöldház nem volt nyitva, a technika háza sem, de Macs finoman bekopogott a zöldházba és beszélgettünk a biztonságiőrrel meg a kutyájával. Megkérdezte, hogy kinek hiszünk neki vagy az internetnek? Ez nyomós érv. Jó fejnek tűnt a kutyája...
Kárpótlásul, ha már berángattam a hidegbuszon a hidegvárosba, beültünk a Központi Kávéházba, ott még úgyis csak látogatóban voltam, mert magam miatt nem ülök be ilyen drága helyre... de finom kávéval kényeztettük magunkat, és a Kávéház tényleg gyönyörű. Esztergom központja csúnya, ráadásul téli álmot alszik, de a Kávéház szép. Majd lerombolják a zöldházat meg a bástyát meg a fürdőt meg a buszvéget meg mindent és akkor szép lesz.
Utána persze sokára jött csak busz, és ezért nagynehezen berángatott Macs egy virágboltba... Én persze nem adtam volna fel, kitartóan tiltakoztam, de a bentinéni kijött és behívott minket....

Hideg is volt, meg havazott is, de nagyonjó ám. Olyan ritkán találkozunk, ki kell használni. Most meg megyünk, elbúcsúztatjuk az óévet, és majd lesz újév, ami ugyanolyan lesz, mint az előző. Talán egy kicsit más. Például nem szabad elkiabálni, de lehet, hogy dolgozni fogok, legalábbis addig, amíg anyu el nem hiszi nekem, hogy ha csütörtök délután melózok akkor nem tudok péntekre magyarra meg franciára meg törifaktra tanulni, és az nem jó. Illetve nem tudom. Nagyon menő ám dolgozni, akkor vehetek magamnak laptopot, meg lehet jogsim is, és meg tudom hívni Macsekot kávézni, ha itt van. Jövőre talán többet fogok tanulni, de az is lehet, hogy kevesebbet. Persze megfogadni lehet sok mindent, de csak olyat amit tuti betartok.

Azt hiszem, ez egy jó év volt. Sőt... olyan csavargós-barátkozós-sulivalkibékülős-kakaóivós-mesevilágos, csak szerelem volt benne az általam reméltnél kevesebb. Majd jövőre.
De most már szaladok, mert Macs nagyon türelmetlen arra, hogy itt vagyok, pedig ő szoktatott rá a blogolásra (is :) ).

Boldog új évet mindenkinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo