my favourite things

Ülök a szobámban egy hatalmas kupac ruha tetején és a sokévvel ezelőtti naplóimat olvasom vissza. Hajnali három óra van, december másodika, a levegő hűvös, a világ álmos és étcsokiillatú. Átvirrasztom az éjszakát.

Muszáj. Egyrészt kénytelen voltam ráébredni arra, hogy túl nagy körülöttem (bennem is...) a káosz... az értékes nappalt úgysem fogom rendrakásra pazarolni... Másrészt délután egyig aludtam (ideje volt már), remekül kipihentem magam és hozzá vagyok szokva ahhoz, hogy egy nap 18-19 aktív órából áll... az még nagyon nem telt le... Harmadrészt pedig az ilyen éjszakák után tökéletesen rendbe szokott jönni a bioritmusom és akár hetekig képes vagyok olyan életet élni, mint a normális emberek: nappal ébren vagyok, éjjel alszok. (Az, hogy ma délelőtt 10-kor, azaz 7 óra múlva hogy fogok matekórát tartani, még számomra is kérdés...)

Most megyek vissza kibontakozni az őskáoszból... addigis itt van az általam egyik legjobbnak tartott jazzdarab:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo