rosszat álmodtam...

ami még hagyján, mert előfordul, de amikor csak huszonhét percem van egy délutáni szundira, akkor azt úgy kell kihasználni, hogy jó legyen. De nem volt jó. Az egész álom nagyon esztergomi volt, és csupa istvános meg szeretgomos mindenhol. A cselekmény nem rémlik, volt egy busz a sötétkapuban, meg például arra is emlékszem, hogy paniadam benne volt, bizonyos időközönként behajolt egy ablakon és megijesztett. Meg aSk is volt, de ő nem igazából csak félig, meg egy évfolyamtársam is, belőle három nagyon hasonló és sosem tudtam eldönteni sem azt, hogy melyik az igazi, sem azt, hogy hogy hívják.

Aztán valahogy kint voltam az utcán és a várhegyről leugrott egy siklóernyős... beleakadt a villanydrótba, megrázta a kettőhúsz, mint a gólyát, amikor kicsi voltam és mellém esett... pont úgy, mint egyszer rég, amikor egy bácsit az autó... és most is ugyanazt a bénultságot éreztem és a hangfalból szólt, szólt a PUF és nem tutam percekig megmozdulni... aztán szerencsére jött a következő szám és aludtam tovább... volt még kilenc percem!

És most nem merek aludni menni...

Megjegyzések

P. Á. üzenete…
A távvezetékek feszültsége 0,6-750 kV közötti, nem 220 V (ami meg ráadásul már 240).
Csak hogy idegesítően tudálékos legyek már megint.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo