vajon

csak intőt adnának érte, vagy ki is csapnának? És megérne egy intőt a dolog? Persze még sosem kaptam semmiért, mindig csak dicséretek, ehhh... Persze nem mondom, hogy unalmas, meg nem jó, meg hogy annyira vágyok egy intőre így tizenkét év után... De az a tető azért mégiscsak ott van... Sötét is volt, esett is és egyedül voltam ott... Jó lett volna ugrani, de nem akkor, nem így... Arra a tetőre különbenis mászni kell, az elsőről... Kiülni a szélére és lógálni a lábat, vagy fel a kéményre, vagy végigsétálni rajta, megnézni a Romot közelebbről...
Az a jó, ha a vágyak vágyak maradnak. Van miért kinézni az ablakon, mert lehet azt mondani, hogy majd egyszer, majd ha senki sem lát, majd jövőre az írásbelik után, amikor már semmi sem számít, majd akkor... Addig meg lehet irigyelni a tetőfedőbácsit, aki teljesen legálisan kimászhat oda, ráadásul az ablakon keresztül...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Pedig én milyen büszke voltam arra, amikor tavaly elsőnek az évfolyamban kaptam szaktanárit. Karcsi bácsi óráján való evésért! Maf, te túl jó, vagy...Mász ki a tetőre nyugodtan, neked nem tanít a suliban szülőd, csak le ne pottyanj nekem onnan, mer akkor megkeresem a bogárdi hegyeket...
maifosz üzenete…
Na, órán pl sosem eszek, úgy nem lehet figyelni :) de azt sem gondoltam volna, hogy te fogsz engem szabálysértésra buzdítani :)

Jó, persze, eszembejutottak a nyári éjszakák, nem szóltam :)

Leesni nem áll szándékomban, nem elég költői egy iskolaudvaron halálrazúzni magam.
Névtelen üzenete…
Szerény véleményem szerint legfeljebb egy intőt kaphatsz, ám az iskola eredményeiben elért cseppet sem elhanyagolható sikereidnek köszönhetően egy figyelmeztetéssel/rovóval kell hogy beérjed. Szerintem. Vagy jobb esetben csak szólnak a szülőknek, hogy magyarázzák el neked, hogy a felügyelőtanár köteles az iskolában felügyelni érted, és hiába vagy 18 éves, ebben az esetben legfeljebb azt mondják, hogy illegálisan tartózkodtál a suli területén. A lényeg hogy nem jó ujjat húzni a sulival.
jaromil üzenete…
Túl komolyan veszitek ezt... Én középiskolában minden évben kaptam egy igazgatói intőt. Néha dicséretet is. Volt amikor a kettő egymást követte az ellenőrzőmben. Negyedikben egy nap rendőrök tereltek el minket a suliból, néhány közeli jó barátommal. Szóval nem kell annyira szarni, nem olyan könnyű kikerülni :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo