indulok könyvtárba,

épp ideje visszavinni a hónapokkal ezelőtt kivett Weöres Sándor és Szabó Lőrinc köteteket. De nem is baj, mert Szabó Lőrincet kaptam karácsonyra, antikváriumból ráadásul, és izgalmas elgondolni, hogy ez már másnál is ott állt a polcon, meg más is lapozgatta...

Közben azon gondolkoztam, hogy mik azok a könyvek, amikbe belesültem 2007-ben és akárhogy is szerettem volna, leginkább időhiány miatt valahogy megakadtak... nem azért, mert rossz, hanem mert rosszkor találkoztam vele...

- Kalevala, nagyon tetszett, fenthagyom a listán, de valahol a közepén úgy abbahagyódott...
- Updike: Nyúl, szégyellem nagyon, bánom is, de ezt bizony megúntam. Talán pár év múlva.
- Malraux: Az ember sorsa, valahol a felénél rájöttem, hogy nem értek semmit belőle, majd ha elég előismeretem lesz, akkor újra.
- Eco: A rózsa neve, többször is nekilendültem, de valahogy mégsem. Talán mert láttam filmen, és nem szeretek olyat olvasni, amit láttam már.
- Goethe: Faust, hát, majd inkább pár év múlva németül... nem is értem, miért nem olvastam ki, tetszett pedig.
- Szepes Mária: Tükörajtó a tengerben, szeretek pedig Szepes Máriát olvasni, de mostanában nem köt le a scifi. Elég érdekes lett hirtelen a valóság is...

Mostanra meg megint rengeteg könyv be van tervezve, de megijednék, ha felsorolnám... így is hatalmasra nőtt a könyvkupac az ágyam mellett, kiegészítve a Tücsökzenével meg a Kosztolányi összessel :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo