csütörtök

különösen erős a kísértés, hogy jövő szerdán Che Guevarás pólóban menjek osztályfőnökire... csak kíváncsiságból... hogy mégis mit mond, hogy megint beszól-e miatta... pedig ugye "II. János Pál pápa közvetlenül 1998-as kubai látogatása előtt Che-ről egy kérdésre válaszolva ezt nyilatkozta: "Isten trónjánál kapott helyet, az Úr joga ítélkezni érdemeiről. Meg vagyok győződve arról, hogy a szegényeket akarta szolgálni." ezt g. szerezte nekem valahonnan, mert ő szerintem jobban felháborodott tegnap, mint én... meg persze a többiek is az osztályból, mert azért már mégse...

nos... hát... a mai délutánról meg inkább nem írok, mert... mert nem :) inkább elmesélem, hogy reggel a vonaton 2027.10.7-e volt, ami kísérteties volt nagyon, mert félek a vonatoktól. is. volt egyszer nagyon rég egy visszatérő vonatos álmom, egy végtelen hosszú vonat volt benne és nagyon gyorsan ment a sivatagban... és rengetegen voltak benne és én le akartam szállni, mert tudtam, hogy valami katasztrófa fog történni... pedig nem történhetett, mert annak a vonatnak az volt a sorsa, hogy örökké száguldjon, és ezért a kettő üti egymást. Szóval ma hajnalban a félhomályban zakatolt a kivilágított csodakukac, és azon gondolkoztam, hogy mi van, ha most tényleg 2027 van és én lemaradtam valahol?

Megjegyzések

gborz üzenete…
az egyik egom-bp viszonylaton gyakran feltűnő desiron a belső kijelző rendszeresen 2027-et mutat egyébként, a külsőkre meg 'München-Hauptbanhof'-ot szokott kiírni 'Budapest-Nyugati' helyett, felkeltve ezzel bennem az utazásos témájú németórák emlékét még két évvel ezelőttről, amiket akkor és ott nagyonnagyon utáltam...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo