kitört a tavasz

Kitört a tavasz. A szerelem szép lassan kibújik a földből, kibontja ámorszín szirmait és bódító illatával megszédíti a világot. Reggelente a nap harsog ébresztőt (extrém esetben paniadam :) ), délután pedig finom a szél, és én sem bánom, ha kóstolgat...
Elvakít a fény és szeretetkötegeket küldök én is mindenfelé. Aki véletlenül összefut vele, attól előreis bocsánatot kérek - ragaszkodó vagyok, s gyakran bosszantóan anyáskodó...

Kicsit furcsa tizenkettedikben rászokni az óra alatti levelezésre... értelmes, felnőtt, érettségi előtt álló emberként... dehát ha akkor és ott az igenis sokkal fontosabb, mint a tananyag! Egyszer még le is buktam idén és ki is kaptam érte, aminek örültem, mert még sose semmiért... azóta persze leszoktam róla... az a tudat, hogy az elmúlt 12 évben mintakislány voltam, és ez változni látszik, kicsit megijeszt, kicsit jó... Betudom annak, hogy a fiúk (legfőképp g. :) ) határozottan rossz hatással vannak rám, de nem bánom, mert évek óta először érzem magam jól a suliban.
(Nem, tévedtem, voltam rossz... szerintem alsóban, de arról nem tehettem, nagyon unatkoztam, amikor olvasni tanították a többieket, ráadásul valami hülye, szóképes módon, ami rengeteg funkcionális analfabétát adott az országnak, én meg nem tudtam vele mit kezdeni...)

ezzel az újsággal néha több baj van, mint amekkora örömet okoz, de még ez sem rossz, mert egyre jobb csapat gyűlik össze körülötte...

Megjegyzések

gborz üzenete…
olvasom ám... tessék ennek tudatában írogatni mindenféléket! :)
maifosz üzenete…
tudom, kedves g. :) dehát te sem tagadhatod, hogy igaz :)
Braun üzenete…
Az újságszerkesztés már csak ilyen xD

De te nekem azt mondtad, hogy jövőre éretségizel... most mikor? vagy te is beszivattad magad a nyelvitagozattal?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo