kocsmazene

úgy döntöttem, hogy én azt a zajt, ami ott van, nem tudom elviselni...
inkább viszek cédét, többet is, de most azt hallgatunk, amit én is szeretek... egész délután Kispál ment, amíg egyedül voltam... aztán jött valami nő, kikapcsoltatta velem... raktam be Franz Ferdinandot... húzták rá a szájukat, de maradt... lement az az album, újra azért ne rakjam be, ment az, ami a gépen volt, diszkózene... kikapcsoltatták... jött a Pityke, bluesrádió... kikapcsolták... mondtam Pitykének, hogy van nálam jazz, azt is szereti, rakok be azt és akkor már nem kapcsoltathatják ki, mert az már nem blues... hogy ő csak Miles Davist hallgat, minden más rossz... nagyott nézett, amikor beraktam egy Miles Davis cédét... :) persze másnak nem tetszett, de azért maradt addig, amíg Pityke is... és akkor beraktam a Boban Markot, és csönd lett és mindenki zenét hallgatott... (ugyan valaki pfujjogott, de leintették...)
azon gondolkoztam úgy estefelé, hogy ha nem olyan pultosuk van, aki 20 cédével a táskájában mászkál, hanem vagy Viva van vagy bluesrádió, akkor kinek szólnak be?

(jippie, holnap, azaz ma suli, nem is gondoltam, hogy valahais akarni fogok iskolába menni, pedig most tényleg igen...)

Megjegyzések

bejo üzenete…
Ha gondolod, kapsz egy Best of Lakodalmas Lajos válogatás CD-t :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo