Maf és a kortárs irodalom

annyira utálok neten olvasni, de ez a Háy János nagyon tetszik... rengeteg angyal van benne... persze nem az angyalok miatt tetszik, hanem csak úgy... az a srác ajánlotta tegnap, miközben felvilágosított, hogy kortárs magyar irodalom igenis létezik, csak nem kell megállni Tisza Katánál (akiről annyi rosszat olvastam, hogy épp ideje megismerkedni azzal is, amit írt)... meg azt is mondta, hogy Szilágyi Domokos és én hálás voltam a magyarfaktoknak... meg mondtam, hogy Gyula bátyó, persze nem így, és mondta is, hogy Villamostangó és ezen meglepődtem, mert az álomnyafikon kívül, akiknek alapmű, ő az első olyan ember, aki olvasta...

ez most nekem nagyon jót tett egyébként, mert már egy jó ideje tényleg szeretnék kortárs irodalmat olvasni, csak sosem futok vele össze... azt nem olyan egyszerű találni, mint a klasszikusokat... de azért a szándék megvan...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo