nagyon fáj a fejem, ennyire sosem szokott fájni... hiába bóbiskoltam végig a délelőttöt, meg iszok cikóriakávét a koffeines helyett, meg melegítem a fejem hajszárítóval (ez szokott használni), meg veszek meg algopyrint, nem használ semmi... csak lüktet, gumikalapáccsal verik a fejem, és csak hogy jó legyen, dobol a fülem folyamatosan... félelmetesen hisztis vagyok, senkit nem viselek el három méternél közelebb, csak vonattal vagyok hajlandó ma Budapestre menni, meg ilyen butaságok... és különbenis mindenki legyen arra tekintettel, hogy Mafnak fáj a feje, a tévé túl hangos, a gyerek is, Maf nem mosogat, Mafnak fáj a feje... (különbensem mosogat, mert csupa seb a keze)
de most nem is szédülök, mert akkor mondanám, hogy jó, lent van a vérnyomásom, egy kávé és rendbejön... de nem... szóval azért most nem javaslom senkinek, hogy szembejöjjön velem...

Megjegyzések

bejo üzenete…
Adok én a vérnyomásomból, ha a Tiéd alacsony... én 140 felett indulok de napok óta 150 alá nem nagyon megy ez nekem.
Szóval, ha kell egy kis vérnyomásemelés, akkor megtalálsz!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo