sagem my 215x

apu azt mondta, hogy azért vett rózsaszín telefont, mert ez illik hozzám... innentől kezdve nem vitatkozom a dologgal, még akkor sem, hogyha szerintem engem apu nem ismer annyira, hogy ezt eldönthesse... nagyon cuki egyébként, sosem hittem volna, hogy egyszer nekem csillogó rózsaszín telefonom lesz :) legalább féltenem nem kell, nyugodtan összetörhetem. az előző négy és fél évig bírta, nagyon szerettem...

egyébként akartam írni mindenféléről, például hogy rosszul vagyok a mozgólépcsőn és kezdek nagyon félni az aluljárókban, lassan fóbiává válik... meg hogy a máv új bliccelőellenes kampánya egy röhej, szerintem már ők is rájöttek... érzékenyebb lelkű utasok (ezt most a "gyáva" szinonimájaként használtam) esetleg nem mernek felszállni a vonatra, meglátva a "fizető utasoknak fenntartott kocsi" táblát... én például elég sokáig kerülgettem és háromszor jártam végig az ajtókat, mire rájöttem, hogy én minden bizonnyal fizető utasnak számítok... ha jól emlékszem, Macsekot is megrázta a felirat, amikor Tiszakécskére mentünk, ezért ezt kivételesen nem a saját hülyeségemnek fogom fel...

de ugye megint Budapesteztem, meg csavarogtam, meg fáztam és még a fejem is fáj még mindig, vagy már megint... és az előttem álló hét annyira végtelenül hossszúnak és nehéznek tűnik, hogy egész egyszerűen nincs kedvem belevágni... nagyon, nagyon sok dolgom lenne és még sehol sem vagyok magammal, nem jó a félhatos vonattal hazajönni este...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo