tavaszodik Sztahanoviában

Már tegnap bioszon, amire annak ellenére ültem be, hogy elkértem magunkat, azon gondolkoztam, hogy lehet bennem egy egészen apró sztahanovizmus. Persze egész órán nem tudtam összeszedni magam, hiszen duplatesi alatt megjárni Piliscsabán GbZ-vel a nyomdát azért nem kis teljesítmény... csak pár percet késtünk, mert futottunk a vonattól... Szerintem ideje előkotorni anyu pszichológiakönyveit és kitalálni, hogy miért jó az nekem, ha elmegyek reggel hatkor és hazaérek éjfél után.

Ezt a bejegyzést még kora délután kezdtem el a presszóban, most hajnali fél kettő van és szerintem aludni kellene menni, legalábbis minden picike nyúzott sejtecském ezt követeli. Mindjárt engedelmeskedek is nekik, csak még annyit akartam még mondani, hogy március van, azaz tavasz, és láttam angyalt hazafelejövet...

Ezen kívül már mindent elfelejtettem...

Megjegyzések

Braun üzenete…
Nekem nagyobb szerecsém van a Fehérvári nyomdában (apám spanjai a bácsik)
Angyalt láttál? Futott a vonat ablaka mellett, és kiabált? :) olyant még nem láttam :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo