Bartók 127

És én teljesen el is felejtettem, hogy ma van a szülinapja. Múlt héten eszembe jutott ugyan, hogy jé, bartókszülinap, de ma nem. Ma az okos google juttatta az eszembe a bartókos dizájnnal. Szóval 127 éve született a 20. század legnagyobb zeneszerzője. Mármint szerintem. Persze Kodály érdemeit sem akarom csökkenteni, őt is szeretem, de ő egészen másmilyen. Bartók volt az, aki beemelte a népzenét a modern irodalomba, ráadásul úgy, hogy az a 21. században is élvezhető. És ha élne, biztos hozzámennék feleségül, meg Mészi is.

Közben ezt a linket kaptam Bejótól, szerintem csatlakozok, csatlakozzatok ti is! Csak mit hagyjak el?

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Hát igen...Bartók: Román táncok..majd ha elég nagy leszek hozzá, akkor megtanulom klarinéton :)
A Csíkmegyeri népdalok is fantasztikus, de én még kicsi vagyok Bartókhoz...még nem értem igazán...majd egyszer...:):)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo