blogszülinap

pont egy éve kezdtem el blogolni. illetve a régiblog szerint 28-án, de csak mert az első két bejegyzés piszkozatolva lett.

egy éve sütött a nap és pitypangot szedtem hazafelé... ma a hó alól szedtem ki egy kókadt virágot, hogy a hajamba tűzhessem... egy éve nem tudtuk, hogy hol leszünk idén, most nem tudjuk, hogy ki zárja majd a tanévet... egy éve készültem az érettségire és nem voltam szerelmes, most meg nem készülök és... nem, most sem vagyok. egy éve szivárványos blogom volt és még a betűk színét is váltogattam, most egyszerű és letisztult és kakaós.. egy éve még csak bele-belekóstolgattam a blogolásba, őszinte voltam és következetes... egy éve magamnak írtam... most már gyakorlott bloggerina vagyok rengeteg piszkozattal, és gyakran hazudok még magamnak is.

egy év nagyon hosszú idő. nem is én voltam az a lány egy éve...

Megjegyzések

Turul86 üzenete…
Boldog szülinapot a blogodnak!

Szerintem nem az a fontos hogy megváltoztál, hanem hogy hogyan viszonyulsz a változáshoz! Szerinted jó, hogy megváltoztál???
Nekem mondjuk jobban tetszik az az éned ami most átjön a blogodon keresztül, de szerintem azért még megmaradt sokminden a színes betűs mafból is!!!
Névtelen üzenete…
Tévedés. Én pontosan emlékszem, hogy akkoris te voltál :)
Névtelen üzenete…
fringe fesztivál
üdv..apa
maifosz üzenete…
szerintem nem tudom... :P

köszönöm Macs :)

szija Apu... megnéztük Maccsal a fringét, tökjó meg minden, de mi akkoris a Gödörbe szeretnénk...
Braun üzenete…
'Szülinapot!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo