Dosztojevszkij: Feljegyzések az egérlyukból

Azt hiszem, ha korábban találkozom ezzel a könyvvel, akkor ez lett volna a blog mottója:
"Én pedig csakis magamnak írok, és egyszer s mindenkorra kijelentem, hogy bár úgy írok, mintha olvasókhoz szólnék, ez csupán külsőség; csak azért teszem, mert így könnyebb írnom. Ez csupán forma, üres formaság, hisz énnekem sose lesznek olvasóim. Ezt már kijelentettem. Feljegyzéseim írása közben semmivel sem korlátozom magam. Nem alkalmazok semmiféle rendszert, és nem tartok rendet. Azt jegyzem fel, ami éppen az eszembe jut."
A bejegyzés többi részét meg annak rendje és módja szerint piszkozatoltam, a délutáni őszinteségi rohamaimat általában öt percen belül megbánom...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
kár a piszkozatolt részért... még szerencsére időben elolvastam :)
Braun üzenete…
Én nem sajna, mert vissza felá haladok... édesistenem de kár...
maifosz üzenete…
nemiskár... :P :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo