gödörklub

Figyelem! A következő bejegyzésben előfordulnak francia, illetve annak tűnő szavak és kifejezések, ezért erchegyianak és hozzá hasonló frankofóboknak megtekintését nem ajánljuk!

- Ca va bien?
- Ca va, merci!
Ez már a Lánchídon volt, ha jól számolom, olyan hajnali négy óra körül... Fransziák jöttek szembe és tényleg olyan ca va, még olyan későn/korán is.
Tele volt a város emberrel... érkezéskor előadtam Barátnőnek és Macsnak a "kis hülye vidékiek vagyunk, félek a pestiektől és különbenis" című, kifejezetten Bpn bulizós alkalmakra tartogatott műsort, de aztán megnyugtattam magam.

A Fókatelep néven futó, szvsz egész jó világzenét játszó formáció és a Ludditák által bemutatott, művészetnek hívott közízléssértés után jött az est sztárja: Les Touffes Krétiennes.
Azt tudni kell, hogy engem fúvószenével meg lehet fogni. Kilenc év az kilenc év... Ha harsonázik valaki a színpadon, ráadásul nagyon jól csinálja, meg van sousafon [szuzafon] és rengeteg trombita, akkor én őket fogom nézni... Meg hallgatni, meg rengeteget táncolni rá a legszélén, ahol már senkit nem zavarunk. De nem csak azért, mert fúvós, hanem mert nagyon jó, nagyon nagyon jó, eszméletlen jó...

Elküldött Barátnő CDt venni... mégiscsak én tanulok fransziául... Abban a pillanatban az égvilágon semmit nem tudtam. Álltam, mosolyogtam és pislogtam a pirospólós szaxisra és ő meg szépen visszamosolygott. Valahonnan a fransziafaktok alól bányásztam elő a szót, hogy "szédé". Utána már tudtam kérni is, meg affiche-t is mellé nekem, avec l'autogram, majd kijön a szobafalra... A dobosnak adtam puszit is, csakúgy, mert olyan aranyos volt skótszoknyában, tornacipőben a szexis meztelen mellkasával... tőle is kaptam l'autogramot, de angolul, pedig franciául kértem...

Továbbrais szándékomban áll megtanulni franciául, mert gyönyörű nyelv (és a francia zenészek szeretik, ha az anyanyelvükön szólnak hozzájuk), csak az nem ilyen egyszerű...

C'est fini.

Megjegyzések

Braun üzenete…
Én írtózom a francia nyelvtől, ami szerintem a békáktól származik.
Különben perfect halandszázom azt is.
maifosz üzenete…
szerintem nagyon szép nyelv...
Névtelen üzenete…
szelavie-én néha ezt mondom, meg szerslafeme
különben jó volt a fringe is
üdv..apa
maifosz üzenete…
igen, mondták többen, akik voltak fringén, hogy jó volt... majd jövőre...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo