kitört rajtam

a tavaszi fáradtság. meg az őszi meg a téli meg a nyári. a Gete havas, ez igazán pofátlanság tőle, nyelvet is nyújtottam rá. hogy képzeli? reggel még szoknyában meg topánkában topogtam. ez lázadás akart lenni, az időjárás ellen. de sokkal praktikusabb, ha a tavasz kegyetlensége ellen tiltakozom télikabátban és csizmában.

most muszáj tiltakozni minden ellen és mindenki ellen, mert semmi sem jó és senki sem jó. többek közt például én sem, mert rossz házigazda voltam, nagyon rossz, ilyen rossz még sosem. azt, hogy mi nem jó és miért nem jó, azt nem szabad elmondani, meg nem is lehet, annyi minden.

most legfőképp aludni szeretnék és gondolkodni. legfőképp aludni... pedig nem is aludtam egyébként keveset, de megint olyan zaklatott álmom volt, majd Gergőnek elmesélem.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Nemisigaz, ne higgyen neki senki....
Nagyonis jó házigazda volt, én pillanatnyilag nehezen tudnék elképzelni jobbat.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo