élettapasztalat

csak matekszakossal, magyarszakossal és erőszakossal ne kezdjen az ember. ezt nem egyedül mondom, ezt anya is mondja, akinek talán egy kicsit több van a címben emlegetett dologból, mint nekem. végülis két apukát elfogyasztott mellettünk. nem, mi fogyasztottuk el. nem tudom.

egyébként én is tisztában vagyok vele, hogy ennek a blogdolognak nem sok értelme van, ha nem vagyok őszinte. ebből születnek olyanok, hogy nem csak apu hiszi azt, hogy én g.-vel járok, hanem mások is. ezt persze már neki is mondtam, őt se zavarja.
pedig amit elmondok, az őszinte, csak nem mondok el sokmindent. mert nem.
szóval ha érthetetlen vagyok, követhetetlen vagyok és túl gyakran írok az irodalomról valami más helyett, akkor bocsánat. természetes védekezőmechanizmus... át nem gondolt, még nem értett dolgok, valahol az álmok és a valóság közti űrben... meg nem is fontos. illetve nekem nagyon. éppen annyira, hogy megtartsam magamnak.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Nem baj, ha nem vagy mindig őszinte. Az ember nem azért ír blogot, hogy kiteregesse a magánéletét. Sokkal inkább azért, hogy megossza azokat a gondolatait, amiket a rohanó világban nincs ideje megosztani másokkal. És nem baj, ha az irodalomról írsz!Sőt!

Nekem is volt a gimiben egy olyan barátom, mint neked g.! Illetve még most is megvan. És minket is sokan félreértettek. És nem is alaptalanul. Lehetett volna szerelem! Nagyon-nagy szerelem lehetett volna! De nem akartuk. Ami köztünk van az sokkal több. Pont azért mert túlléptünk a férfi-nő kapcsolaton. Már emberekként, egyenlő felekként állunk egymással szemben. Túlléptünk a vonzalmon. És ez sokkal többet tud adni, mint egy nagy szerelem.
Névtelen üzenete…
férfi -nő barátság márpedig nincsen, mert az egyik előbb vagy utóbb többet akar (max. nem mondja, de akarja)

az igazi gond az, hogy a barátságot a szerelem agyonüti

jó kis csapda :)
Névtelen üzenete…
Részben igazad van. Mi is többet akartunk. Volt is több.
Kétszer is!!!
De aztán már túl voltunk a vonzalmon és sokkal erősebb lett a barátságunk.
Névtelen üzenete…
"pedig amit elmondok, az őszinte, csak nem mondok el sokmindent. mert nem."

Nincs semmi gond. A blog nem napló, amit magunknak írunk, hét lakattal zárunk. A te blogodban ott az elbeszélő, aki te teremtesz magadból, de nem azonos veled. A te blogod ezért irodalom. Tárgyiasítasz, távolítasz - amivel kapcsolatban nem megy, arról nem írsz.
Van persze a levélszerű blog meg publicisztika-blog meg útirajz-blog (egy blogger bejegyzésein belül is keveredve)stb. Varietas delectat.
ZM

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo