márciusok

végül mégsem csalsz meg, márciusom... egyszerre akarsz mindent pótolni, igaz? két nap alatt mindent, ami március: az illatokat, a napsütést, a zöldet, a madárcsicsergést... a tavaszt... persze rendes volt tőled, hogy dupla munkát vállalva megmutattad nekünk, hogy milyennek kellett volna lennie a karácsonynak, meg előrevetítetted az esős-szeles-borongós őszi estéket, de végül kiteljesedtél és teljes pompádat kitárod előttem.
köszönöm, szép márciusom!

túl vagyok életem első latin hexameterén. ugyan sehogysem jött ki, de a tanárnő azt mondta, hogy ez bizony hexameter. igazi, eredeti és nagyon régi. persze akármit is csiripelnek a verebek, nem szeretnék magyar-latin szakra menni. tényleg nagyon romantikus dolog, szívesen olvasnék Vergiliust eredetiben, (így fél év latin után szerintem is túlzás erről beszélni), de szerintem latint nem szeretnék majd tanítani, azzal meg szerintem mást nem igazán lehet kezdeni...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Ez mar a masodik post, amibol azt szurom le, hogy nem volt feher a karacsony. Pedig mintha iden (na jo, tavaly) az lett volna...
maifosz üzenete…
mert nálunk tényleg nem volt fehér :)
egy szem hó sem esett...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo