nagyon zene

Komolyan nem gondoltam még tegnap sem, hogy ilyen fáradt vagyok. Tizenegy órát aludtam, ami pontosan annyi, mint amennyit az elmúlt három napban összesen sikerült. Pedig egyébként már a tegnap délutánt is végigszundítottam. Mindenesetre felkeltem délben, csináltam szilvásgombócot a tesóknak, elmosogattam, letakarítottam a gáztűzhelyet, mosolyogtam, beszélgettem velük, tündéri kis nővérke voltam, aztán kettőkor valahogy úgy döntöttem, hogy fáradt vagyok és ledőltem aludni a nappaliban, de szerencsére túl hangos volt a petőfirádió, ezért nem aludtam be. Aztán levágtam minden ok nélkül megint egy olyan hisztit, hogy még én is csodálkozom rajta (de azért bocsánatot kérni nem fogok :P) Bezzeg amikor fáradt vagyok, akkor nem csinálok ilyet, akkor mindenkire ráhagyok mindent, maximum valami halovány morgással fejezem ki a nemtetszésem... tehát ez azt jelenti, hogy a természetemre az van jó hatással, ha öt óránál kevesebbet alszok. De vajon hosszútávon? (Na nem mintha én dönthetném el, hogy mennyit szeretnék aludni, de azért egész kicsi beleszólásom van a dologba nekem is...)

Kicsit buborékos a presszóban a Petőfi, ha netről megy, de abba legalább nem köt bele senki. Illetve igen, de minek? :)
- Ez mi?
- Petőfi rádió.
- Nem akarsz léptetni egy számot?

És van Sebestyén Márta, Buena Vista, Péterfy Bori és Kiscsillag... az röhej, hogy az ORTT beperelte ezért. Egyértelműen a Petőfi a legszínvonalasabb zenecsatorna, remélem, hogy ezt sikerül is tartania. Mert akkor még a végén rászokok a rádióhallgatásra. Már előfordult olyan, hogy hajnali fél hatkor bekapcsoltam, amíg anyu át nem tekerte a Kossuthra, én vissza, egészen addig, amíg el nem mentem. Persze Kossuthot is hallgatok, de reggel nem.

Még mindig rosszakat álmodok. Persze nem emlékszem az egészból másra, csak képekre... eső, metró, vályogház, sajka, keleti pályaudvar, beszélő macska... meg arcokra, hangulatokra... például félelem, tömény, tömör, állandó félelem...

Egyébként akinek van jó tippje egy remek suliújság olvasottságának növelésére / kiadásainak csökkentésére / a diákság érdektelenségén való változtatásra, az szóljon, mert ez nekem most kudarcélmény.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Maf! Próbáljátok meg, hogy felteszitek a kérdést...oké írunk...szerintetek miről írjunk? Milyen téma érdekelne titeket? (esetleg ötletdoboz kihelyezése).Nálunk ez régebben bejött. A másik az nem tudom, hogy mennyire kivitelezhető, de nálunk a fősulin pl megkerestek egy-két kisebb céget, h betesznek az újságba pl egy 30x40 pixeles logójukat és ők állják pl a papírköltséget...vagy ilyesmi :) Kitartás! :)
maifosz üzenete…
Megpróbáltuk... mi nagyon igyekszünk felkelteni a diákság érdeklődését, még blogunk is van, meg a rrégi szerkesztőbrigád csinálta ezt az ötletdobozolást... asszem...

meg hirdetőket is próbáltunk keresni, dehát ez esztergom, itt senki nem akar nekünk segíteni :(

köszönöm a biztatást :) ki vagy egyébként?
Névtelen üzenete…
Máshonnan Liliként ismersz :) Próbáljátok meg a szakképzési hozzájárulást még támogatásszerzésre...azt úgyis mindenkinek be kell fizetni...egyébként nagyon tetszik a blogod :)
maifosz üzenete…
örülök, hogy tetszik ^^

mi az a szakképzési hozzájárulás? :$
Névtelen üzenete…
Majd msnen elmondom..itt elég hosszú lenne :)
Braun üzenete…
esty2: az öteletdobozokban inkább előbb mint utóbb a tízórai szendvics el nem fogyasztott részei kerülnek bele.

Zsófi van egy javaslatom: nincs javaslatom :) ha lenne előbre lennék de nincs. Nehéz kenyér az értékteremtés...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo