nincsistavasz

nekem valahogy még a vécésnéni is beszól az árpádhídnál. meg a buszon is egy másik. pedig nem csináltam semmi rosszat. de legalább már nem fakadok sírva. szóval reszkessen a világegyetem, mert haragszom ám rá. természetesen rögtön az egészre. úgy bosszulom meg a rajtam esett sérelmeket, hogy nem hiszem el, hogy tavasz van és le sem írom, hogy tavasz van és le is tagadom. nem is simogat a szél, nem is gyönyörű puha bársonyos sötét a fű és nem csiripelnek olyan reménytkeltően a madarak. bizonyhogynem. most jól megkaptad, gonosz és kegyetlen világ.

egyébként nem keresem a feltűnést. valószínűleg nem lehettem egy átlagos látvány hajnali hétkor a vonaton kereszthímzéssel a kezemben, de azért ilyen csúnyán mégsem kéne megbámulni. nem őrültség, csak határozottan szokatlan.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
mivel be vagyok fordulva nemkicsit, így csak tavasz lehet...
teháttavaszvanhiddel!
Névtelen üzenete…
ne akarjatok meggyőzni :) a taasz a boldogsággal jár együtt... nem?
gborz üzenete…
pontosan.
nincs tavasz.
Névtelen üzenete…
azért én köszönöm mégegyszer a gyönyörű kereszthímzett könyvjelzőm... :)
Névtelen üzenete…
tavasz = boldogság? ugyan...

boldogság = pillanatnyi hazugság
maifosz üzenete…
ne keseríts el, úgy jó, ha én még hiszek a boldogságban... meg a tavaszban...

Mori, nagyon örülök, hogy tetszik :) két helyen el van rontva és szerintem le fog majd bomlani, mert ügyelten vagyok... de üveglap alatt nem lesz baja :P :))

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo