nyúszi szeretnék egy laptopot és egy kinder tojást és egy szarnas barbit cslogo szknyávlal

Én is akarok ám laptopot, már 99.000 forintom van, és úgy döntöttem, hogy megcselekedtem amit megkövetelt a haza, a maradék tizet igenis összekönyörgöm rokonoktól. Ha meg nem kapok, így jártam. Igenis megdolgoztam érte, akkor most én is kérek a nyuszitól. Nem várok még három hetet meg egy hónapot, hiába mondja anyu, hogy ne most, lesz ez még olcsóbb.

Megjegyzések

Braun üzenete…
Én is akartam laptopot. Gyűjtöttem is rá a pénzt. Azán elkeztem szekeszteni a FÉL-t. És rájöttem hogy a Sziget is hasznosabb, meg ha az embernek van pénze egy hétévét jóllelátva lebonyolítani.
maifosz üzenete…
lesz pénzem Szigetre is... majd a laptop után arra gyűjtök :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo