piszkozat

valamikor valahova írtam valamit, de nem tudom, hogy mit és hova, és már átnéztem az összes füzetem hátulját, pedig csak a töribe és a fizikába szoktam, direkt az ilyen helyzetek elkerülése végett, sőt, a szobámban kallódó lapokat és a piszkozatfüzeteket is átnéztem. már csak a matek maradt, de az nincs nálam. persze egyre kevésbé szívesen adok ki füzetet a kezemből, leginkább azóta, amióta a matek valahogy Gergőhöz került és megjegyezte, hogy mi van itt, analóg blog?
dehát ugye valahova muszáj írni, és a lapok és a nemsulis füzetek elvesznek.
inkább keresem tovább.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Ide írok, mert annál a bejegyzésnél, amihez írni akartam, már van néhány hozzászólás, legyen itt is 1!:)
Nagyon örülök a Kushadó kutyának...
Valószínűleg nem én ajánlottam neked, de én is lehettem volna. Tudod-e, hogy egykori franciatanárom, Orbán Ferenc fordította? Sagant pedig nagyon szeretem, minden regényét, de főleg a Bonjour tristesse-t érdemes a kezedbe venned.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo