Verocska

a tündérgyönyörű bauntyszemű húgom nem szeret suliba járni, mert nem játszanak vele... mert az Adri szép, a Ritusnak szép a szobája, a Vivikének meg jók a cuccai. neki nincs jó szobája és nincsenek jó cuccai. pedig neki van mobilja, kapta az apjától, és csak három hétévesnek van az osztályban. kicsit azért sajnálom, de majd ő is megszokja. az a baj, hogy a kisgyerekek is olyan kegyetlenek.
egyébként a tündérgyönyörű bauntyszemű húgom olvasni sem szeret, de nem mondja meg, miért. pedig hangosan szépen olvas, csak nem érti, hogy mit és nem értem, hogy miért, de igyekszem vele azért sokat foglalkozni.

Megjegyzések

Turul86 üzenete…
Jaj szegény! Szörnyű lehet neki!:(

Biztos azért nem szeret olvasni, mert te szeretsz! Komolyan! Mármint én is tökre lázadtam az olyan dolgok ellen, amiket a nővérem favorizált! De ettől független mindig felnéztem rá! Csak én másban akartam kitűnni! A család szerint néha nem is vagyok normális! De túlélem! Hidd el ő is meg fogja találni azt amit szeret és amiben jó, és nem valószínű, hogy ugyanaz lesz mint amit te szeretsz és amiben te vagy jó! A második gyerekek mind így vannak ezzel!
maifosz üzenete…
Nem második. Negyedik :) legalábbis nagyjából, de ez bonyolult, ne menjünk bele.

Ő egyébként gyönyörűen rajzol és táncol :) ami jó. de azért meg kell tanulnia értve olvasni a normális élethez, nem?
Névtelen üzenete…
Oh! Akkor méginkább frusztrálva lehet!

Megfog ne aggódj! Még csak hét éves! Annyi minden fog még történni vele! Hidd el az értve olvasás is menni fog neki, főleg egy ilyen nővér mellett!:)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo