alvajáró

délutánonként általában három és felet. éjjel is. az összesen már hét óra, ami tulajdonképpen rengeteg, de azért jobb lenne, ha összefüggően aludnám és inkább éjjel, de csak mert azt annyira nem tolerálják, ha a suliban szeretnék, pedig kényelmesek a padok.
az a baj, hogy három és fél óra után éjjel is felkelek, zavartan, ijedten indulok iskolába, öltözni kezdek, miért van ilyen sötét, ne, még csak fél négy körül van, még van majdnem két órám, jajj, már megint...
ilyet csak akkor szoktam csinálni, ha valami nem stimmel pszichésen, de most minden a lehető legnagyobb rendben van. teljesen normális vagyok, nyugodt, egészséges, vidám, kipihent, kiegyensúlyozott, ilyesmi... nem kelek fel éjszakánként, nem kezdek el cikket írni hajnali kettőkor, eszek rendszeresen, pontosan tudom, hogy ki vagyok és mit akarok az élettől, és azt is, hogy mit akarok másoktól. nyugodt vagyok, megfontolt, összeszedett, nem bántok-sértek meg senkit akaratomon kívül (szándékosan sem), nem veszek fel egy olyan modort, ami még szerintem sem áll nekem jól, nincsenek álarcaim és önértékelési problémáim...

és minden éjjel szépet álmodok...

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Hallottam egy olyan módszerről, hogy az ember napi 5-6 alkalommal huszonöt percet alszik, meg esetleg még egy órát este, és ettől állítólag 2 hét alatt teljes eufória, teljesítőképesség a maximumon, egyebek... :) Neked való :)

Különben jöhetsz ide is: gesztibia.blogol.hu
maifosz üzenete…
hmmm, Geszti, nem rossz ötlet :)
de ha egyszer nem direkt csinálom... :P

nézegetlek titeket, tudok a blogról :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo