ballag már a

állítólag holnapra nyelvtanra ballagószöveget kell írni. azért csak állítólag, mert nyelvtanon röpke két hete nem voltam és csak innen messziről követem az eseményeket... valamikor nemrég Macsnak kellett ilyet, de élesben, és már akkor azon kezdtem gondolkodni, hogy mit jelentettek az előző végzősök, meg most a másik osztály, meg milyen érzés legnagyobbnak lenni...
és jövőre nagyon fog hiányozni Durzimama, mert ha ő nem lesz, akkor ki fogja nekünk mondani, hogy fiókáim, ez nem méltó?

Megjegyzések

Turul86 üzenete…
Élvezd ki amíg még teheted!!!:)
Bea üzenete…
Azért jobban örültem volna, ha együtt tudjuk megírni..
Olyankor jobban érzem, hogy én is a csapattagja vagyok.
ui.: (csak egy jó tanács) ne vállalj mindig mindent magadra. Itt vagyunk, és szívesen segítenénk!
maifosz üzenete…
hmmm, Bea, a bejegyzésben a holnapi nyelvtanleckéről van szó... azt azért szabad egyedül írnom?
gborz üzenete…
"a tájékoztatás nem teljeskörű."

egy öt fős csoport kapta házinak a ballagószöveget. csoportonként kell egyet írni :)
maifosz üzenete…
hmm, Bea, bocsi... :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo