a csodadoktor

Mert neki ránézésre is megy. Mert ő pontosan tudja, hogy egy egyhetes antibiotikumos kezeléstől nekem meg kell gyógyulnom. Ha ő ezt mondja, akkor így is van, az elefántos csodagyógyszer mindig hat, így én természetesen egészséges vagyok, annyira, hogy meg sem kell vizsgálnia. Csak foglalom a helyet, minek húzná ilyennel az időt, hogy legalább a számba belenéz? Mert biztosan csak szórakozásból járok orvoshoz, imádom a várótermek átható illatát, a nénik panaszait és persze nagyon szeretek pótolni is, füzeteket másolni, meg egyébként is csak lógok.
Arról ne is beszéljünk, hogy ő előre megmondta, hogy nem fognak semmit találni szemészeten és fülészeten és neurológiára akart küldeni, én ragaszkodtam ennyire ezekhez a vizsgálatokhoz. Most ő szegény ember írhatja be az eredményeket a gépbe, szereztem neki két és fél perc plusz munkát... Bennem pedig a mazochista hajlam biztosan erősebb a vágynál, hogy végre kezdjenek valamit a brutális fejfájásommal...

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Béres-csepp, de úgy, ahogy elő van írva! Meg egy kicsit rendszeresebb evés-alvás...
(Én már láttam olyat, akinek ez így sikerült.)
bejo üzenete…
jómagam fejfájással bementem AZ ORVOShoz, aki nekemszegezte a kérdést:

- szemüveged van?
- van.
- akkor miért nem hordod?
- most is rajtam van.

és ekkor felnézett a papírjaiból...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo