Helikon 2008

Ez egy olyan hely, ahol vannak mezítlábas bűvészek és nagyképű művészek...
Ez egy olyan közösség, ahol azután, hogy
megyek az úton lefelé,
senki nem mondja gyere bé
csak a kicsi feleségem
gyere bé te szerencsétlen
inkább iszom három deci kevertet
simán lehet azt is énekelni, hogy
cum decore et amore,
cum splendore, cum ardore
cum viqore, cum calore,
voce cantate melodica
Ez olyan három nap, hogy csak zene van, tánc, színház, irodalom és balaton...
Már harmadjára voltam, harmadjára is éppen olyan jó volt... néha összefutottam Maccsal, azt mondta az anyukája, hogy a színház környékén megtalálom, 30y-on Hipphapp Csabi nevű öccsével találkoztam (különös érzés, ha egy idegen városban egy idegen koncerten egy idegen hang ordítja, hogy Maaaaf, Maaaaf!), dsarosi öccse Kriccs Mefnek hívott, mert ő angolosan mondja, Zsuzsi mesélte, hogy két éve feküdtem az ágyon és naplót írtam, akkor még nem blogot, Mészivel sétáltunk a parton, a sétálóutcán, megvettük a mindennapi kakaónkat és túrórudinkat, paniadamon hülyén állt a napszemcsim, a tiszacipő jól bírta a sárban ugrálást, éjjel hideg volt, a színházban meleg, és a tükörteremnek még mindig jó az akusztikája. Durzimama büszke lehet az aranydíjas, szépen csivitelő fiókáira, ráadásul szerintem még méltók is voltunk... GyP szerint a csini kis rózsaszín biléta teszi, szerintem bilétától függetlenül is jógyerekek vagyunk. De tényleg.
Viszont holnap még helyt kell állnotok fiókáim, vigyázzatok a hangotokra, kottákat ne felejtsétek otthon!

Megjegyzések

gborz üzenete…
a csini kis rózsaszín biléta rózsaszínságáról ennyit:
http://www.gborz.com/pics/rsz.jpg
ZM üzenete…
Na végre, csakhogy itthon vagytok. Gratulálok.
Beaune üzenete…
Örülök, hogy megint olvashatlak. Szükség lesz rátok itthon.
Gratulálok.
Névtelen üzenete…
Nehéz szavakkal leírni, hogy milyen volt. Hihetetlen érzés, hogy úgy énekelhetsz az utcán mindenfélét, hogy nem néznek (nagyon) hülyének. Vissza akarok menni...
Kriccs üzenete…
dsarosi öccsének a nickje Kriccs és pont P. Zsuzsannától hallotta a Maf-nak ezt a változatát ;)
maifosz üzenete…
oké Kriccs, javítva, üdv itt :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo