interview

Éppen itt volt az ideje végre összehozni szépen a Klikkes interjút a fiúkkal. Persze Ádám tényleg ígért beszámolót, de én inkább megcsinálok valamit magam, mintsem sokáig könyörögjek/várjak... (ez alól kivétel a blogom új dizájnja, mert arra hajlandó vagyok ám kitartóan várakozni, bizony, kedves g. J )
Szóval azt nem mondom, hogy szép lett-jó lett, de a kész szöveg szvsz azért megüti a mércét, a vágatlan beszélgetések pedig itt olvashatók (alulról felfele... J ).

g.: én legyek hátrébb időrendben
mert az övében hivatkozol rám
maf: ???
maf: nem, te legyél elöl, mert veled csináltam először
g.: lol
maf: és az ember felülről lefelé olvas
én igen...
g.: blogidőrend fordított
nemtűnt fel? :)
maf: dehogynem :)
de ha belépsz egy blogra először a legfölső cikket olvasod el
és a tied a legjobb
erchegyia szerint is fordítva...
le vagyok szavazva :P

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo