kakasviadal

Mindig megfogadom, hogy soha többé nem dolgozok együtt fiúkkal. Ha van egy főnök, akkor oké. De így, hogy elvileg én lennék, csak senki nem hallgat rám, így nem oké. Így gyakran érzem úgy, mintha hisztis ötéveseket kellene meggyőznöm arról, hogy a Sanyi jól tud homokvárat építeni és azért szeretem, a Pistikét meg azért, mert szép kisautót rajzol, de a homokvár meg a kisautó értékben nem különbözik. És Sanyi mérges lesz, ha Pistike belenyúl a homokvárba, még akkor is, ha egy szép zászlót szeretne felrakni rá, mert Sanyi építette a homokvárat. Nem Sanyi homokvára, de ő építette. És Pistikének nem elég érv, hogy Sanyi nem akar kipufogót rajzolni a kisautójára.
Én meg játsszam el az óvónénit, mert Sanyi is és Pistike is nekem panaszkodik.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
A homokvárépítész szakmérnökök komoly konzultációt szoktak tartani még egy szép zászló kihelyezése előtt is.
Jogos hát a felháborodás ha egy anarchista karosszérialakatos a formaságokat megkerülve veszi be a várat. Még akkor is, ha az alapozáshoz az ő autói hordták a homokot...
bejo üzenete…
Én egyszer úgy 20 fiú és 7 nő főnöke voltam pár évig. Na a 7 nő körülbelül 10x annyi gondot generált maga körül mint a 20 fiú... :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo