szemészeten

A legrosszabb az volt az egészben, hogy ott volt a táskámban a lázárervin és nem tudtam olvasni. Most sem tudok. Nyerges, szemészet, pupillatágítás. Nagyon ijesztő a szemem, egy hatalmas, fekete kör az egész. Egy természetellenesen tág, mindent látó pupilla. Még jó, hogy vittem napszemüveget, napszemcsivel és árnyékban úgy ahogy elvoltam hazafelé, napon nem láttam semmit.
Még mindig homályosak a tárgyak, de már csak közel. (Billentyűzet, monitor, de tudok vakon gépelni... a hibákat majd javítom, ha látom is...) Homályos nénik jöttek velem szembe a homályos bácsikkal, az órám és a menetrend viszont egy-egy színes folt olt csupán, szóval elindultam gyalog hazafelé és sétáltam vagy három buszmegállónyit...
Mindig tökéletes volt a látásom, nem szoktam hozzá, hogy így elrontják nekem... és mi van, ha a doktorbácsi tényleg elrontotta és nem javul meg és nem fogok már rendesen látni?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo