aztálmodtam

Van egy visszatérő álmom... egy repülő sárkány van benne... mármint olyan, mintha sárkány lenne, de nem az, hanem sok, sárkány alakban repülő teknősbéka. És csak addig tudnak repülni, ameddig sárkány alakúak. Ez a sárkány bekerül egy ilyen végtelen történetszerű sztoriba, de nem a végtelen történetbe, hanem valami másba, és álmomban tudom, hogy ez a mese létezik, ismerem is, de nem tudom a címét... és majd ha felébredek, akkor rákeresek a neten...
Ezen kívül volt régi épület, osztály, Gergő, zuhanás, repülés, KL interjú, első emeleti lányvécé, star wars jellegű csata egy hatalmas szmájli és egy sárkány között (hogy enné meg a fene ezt a kék madarat /2. Mézga sorozat, Luxuria/), mozi sörpadokkal, rózsaszín mappa, hegyek, erdők, szakadékok...
Jóreggelt!

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Már megint az álmok. Na jó, akkor ide süss: egyszer azt veszem észre, hogy egy barlangban vagyok. Körülöttem volt asszem egy csaj meg talán pár férfi, nemtom régen volt. És egy szakadékon kellett átugranom. Nem tudom miért, de az álomban úgy érzi az ember, hogy meg kell tennie. Lenéztem, és láttam, hogy nem látom az alját. De nem aggódtam, mert ott függött a nyakamban a BILLENTYŰZET. Igen, és tudtam ,hogy az F5 a mentés, az F9 a visszatöltés. És képzeld, nekifutottam, ugrottam, lezuhantam, megnyomtam F9-et, és újra ott voltam a szakadék szélén:))))))))))
Aztán még párszor megpróbáltam, és végül átjutottam. Aztán asszem felkeltem. Na erre varrj gombot:D:D

Wilder
gborz üzenete…
"És képzeld, nekifutottam, ugrottam, lezuhantam, megnyomtam F9-et, és újra ott voltam a szakadék szélén:))))))))))"

LOL!
kockakockakocka
maifosz üzenete…
kockaaa!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo