fél

Ez a gyönyörű kép a felonline.hu-ról származik. És persze benne van a legújabb FÉLben is. Abból én kaptam már vagy egy hónapja 20 példányt Bardotól, hogy szórjam szét. Ezzel alapjáraton nem lenne semmi baj, csak... csak ez a FÉL most úgy néz ki, hogy anno Bardo kért tőlem verset, adtam neki 20 darabot, hogy ő a lapszerkesztő, válogasson. Hát erre belerakta mindet. Az meg milyen lenne már, hogy egy olyan újságot osztogatok, amiben a legtöbb vers alatt az én nevem van. Emiatt haragszom rá, mert egyrészt ez nem felelős szerkesztői magatartás, másrészt pedig ő volt ott Sárváron és kötött ismerettségeket fiatal költőkkel.
Ennek ellenére ha valaki szeretne FÉLt, akkor itt jelezze, ha meg nem kell senkinek, akkor megy ki a törzsasztalra, csak elkapkodják már. Szépen néz ki nagyon kívülről, persze annyira nem szép, mint az Alternatíva, de nem is olyan ijesztő, mint a mi SzIGMánk. Amit ugye egyedül nem tudok összerakni...

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Nagyon szeretném, ha jutna nekem belőle!!!:)
Névtelen üzenete…
küldjél egyet az öcséiddel
üdv.:gé
GbZ üzenete…
Egyet nekem is félretenni ám! :-)
maifosz üzenete…
megjegyeztem, viszem/küldöm :)
Névtelen üzenete…
Ez neked szép kép. Mekkora hatalmas LOL!

Wilder
Acho üzenete…
Én is kérek egyet. Jah, már kértem. Mind1...
Névtelen üzenete…
Én is kérnék, csak nemtom hogy jut el hozzám. Majd a júniusi talin esetleg, ha marad még...
Braun üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Braun üzenete…
Azt hiszem zsófi, amikor kérdezted sem fikáztam a Szigmát. Mert nem vagyok olyan. Úgy látszik te olyan vagy. Hát most mit mondjak? Nem mondok semmit. Maradjunk ennyiben.
Braun üzenete…
Mi az hogy ez nem felelős szekesztői magatartás? Ki a fene vagy te nekem, hogy ezt így kijeleted? Ne haragudj zsófi de ez azért öv alatti.
Braun üzenete…
Ahelyett hogy örülnél, hogy egy széleskörben terjedő lapba vannak a műveid, ahelyett elküldesz a picsába... Szép. Örülök neki. Nagyon. Hogy lehetsz ilyen?
maifosz üzenete…
Jajj, Bardo, ne haragudj. Nem szántam sértésnek. Tényleg.

A SzIGMáról a véleményed kérdeztem, elfogadtam volna, ha nem tetszik, mert el szoktam fogadni. Ahogy én is elmondtam élőben, amikor láttam a FÉLt, hogy nem tetszik, hogy velem tömted tele. Még mindig nem tetszik. Oké, örülök annak, hogy megjelentek, persze, de...

És nem küldtelek el a picsába, nem szoktam.
Szvsz még dicsértem is a FÉLt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo