üldözési mánia

Néztem tesókkal HP5 filmet. Na nem mintha ráérnék ilyenekre, de jó fej vagyok és nézhették a szuper notimon, mert a dvd távirányítója valahogy eltört és nem lehet nyelvet váltani nélküle. És ugye nem hagyom csak úgy kint őrizetlenül. És amikor felbukkant az Umbridge, akkor rögtön az jutott eszembe, hogy na tessék, ezek is kívülről kaptak igazgatót, és a politika beleszól az iskola irányításába, meg a jó varázslók nevelésébe. Mert a mágiaügyi miniszter fél, hogy a diákokból majd magánhadsereg lesz... Szóval komolyan elkezdtem gondolkodni egy Sitku Serege, vagy ilyesmi feliratú kitűzőn, de ezt rövidíteni elég félreérthető lenne.
És most az is eszembe jutott, hogy lehet, hogy ez egyszer már eszembe jutott szeptemberben, vagy valaki másnak jutott eszébe, de az már régen volt.

Kaptam esemest, most mosolygok. Akartam csinálni szép podcastot az előző posthoz, de mégsem csináltam, inkább csak ezt mutatom, mert ezt éneklem tegnap este óta folyamatosan (igen, éjjel is dúdoltam), és mert jó.
akkor kezdem el amikor más már befejezte
nekem hajnal ami neki ugyancsak este
nagyon este inkább éjszakát mondanék
hogy a föld nem látszik ugyanúgy ahogy az ég


Maf: Gögcét el kell vinni sátorozni
Érc: ehh
Maf: olyan nincs, hogy nem megy :P
Érc: befizetnék
ahogy Gögce reggel mászik ki a sátorból
az egy komplet életművel érne fel :)
Maf: na, azért én is tudok alkotni reggel
de hogy beszólt nekem egy részeg bácsi
adtam a sokadik búcsúpuszit a Krisztiánnak
és mondtam is, hogy köszönöm az éjszakát és elmentem a hálózsákommal
és akkor mondta a bácsi, hogy olyan csaj neki is kell, aki ilyen könnyen veszi...

Megjegyzések

Acho üzenete…
A belső ellenállás HP-i mintája már egy ideje bennem is megfogalmazódott, de az nem jutott eszembe, hogy tényleg vannak hasonlóságok a két eset között. Reméljük, a pozitív végkicsengés is stimmelni fog...
maifosz üzenete…
egyértelmű :) a szükség szobája meg a Labor... a földalatti mozgalmak meg... :)))
dsarosi üzenete…
az SS én voltam (nem HP-i vonzatban)
gborz üzenete…
sátorozni. engem. hogyne...
Névtelen üzenete…
Mekkora LOL! És belegondoltatok már, hogy mekkora hasonlóság van Gyurcsány és Caramel politikája között? Csak gondoljatok bele, amint Caramel mondja azokat a szavakat: "Hazudtunk reggel, délben, meg este.", "Elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon!" :D
Jól van, nem akarok politizálni, de ez akkora LOL...

Wilder
Acho üzenete…
És a Bácsi a mi Hagridunk...?! :D:D:D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo