lelépek

A változatosság kedvéért nem megyek holnap iskolába. Mivel a múlt péntek elmaradt, azelőtti pénteken és péntekes szombaton helikon, azelőtt sajtófeszt, azelőtt meg beteg voltam, nagyjából egy hónapja nem voltam iskolában. Ez persze nem zavarna, de nekünk péntekenként 4(!) törióránk van, két fakt, egy alap meg egy társism, ami ugye szintén töri, és lassan kezdem érezni, hogy az első világháború és a kora középkor terén kezd behozhatatlan lemaradásom lenni. Na nem mintha nem másolnám kitartóan a füzeteket, de az nem ugyanaz...
Vissza kell mennem pulmonológiára (tüdődokihoz), majd megmondom szépen, hogy én bizony úgy egyébként köhögök, éjszaka meg pláne, szeretnék megint olyan szippantósat vagy olyan puffantósat, mint ami szokott lenni, de erre azt fogja mondani a doktorbácsi, hogy ő tudja legjobban, hogy mire van szükségem és igaza is lesz.
Utána meg olyan lesz, ami még nem volt, három nap pannóniafeszt, ahova ketten megyünk le nagy vagányan sátorral, csoda, hogy elengedtek, nem is értem, azt sem értem, hogy én ezt miért akartam, mert azért már mégis, nem most akarom elkezdeni az önállósodást. A program viszont kifejezetten jónak ígérkezik, a beugró pedig csak egy ezres a három napra, tehát vigyázz Várpalota, megyünk.

Egyébként halkan megjegyzem, hogy nem tudom mi történt, de két napja 100 fölött van a látogatottságom... bár ez egyébként igazán ijesztő (akkor is, ha szinte minden nap ér egy újabb meglepetés, hogy kik tudnak idetévedni), köszönöm szépen mindenkinek, hogy erre jár :)
Majd egyszer csinálok keresőkifejezés listát, kifejezetten érdekesek is vannak azért közte.

(És aludtam ma odakint és leégtem és mopst már nem fehér vagyok, hanem piros. És ma sikerült x emberrel csúnyán összeveszni, de ettől függetlenül nem érzem úgy, hogy változtatni kéne a kapcsolatrendszerem kezelésén. Tudom, hogy rosszul érzem, most lesz 3 napom net nélkül, meg fogom oldani a problémákat. Bizony.)

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Jó szórakozást! Franciaóra nem lesz úgysem.:)
Névtelen üzenete…
3 nap egy ezres? Oda akkor minden hülye el fog menni(már bocsi, tudom, te nem vagy hülye, csak szeretsz sokszor érthetetlen dolgokat írni:D). Csak nehogy híg legyen annak a bizonyos húsnak a leve...

Wilder

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo