les touffes kretiennes

Megvan a nap első informatikai sikerélménye. Tekintve, hogy fél egy van, jól indul a nap, ma már biztosan meg tudom mutatni Gergőnek, hogy mit gépeltem, ha mást nem, notebookostúl. Ugyan két okos kis segédprogram kellett ahhoz, hogy én az audióból wma-t, abból meg mp3-at varázsoljak, de megérte. Még csak egy számmal játszottam el ezt a csodát, azt megmutatom. A következőben franciául reppelnek, azt szerintem nem is fogom :) Ezt a zenét most azoknak, akik nem tudják, hogy milyen is az a crazy punk brass band és hogy mire lehet őrülten ugrálni éjjel, meg persze nappal is. Tehát mindenkinek.

Les touffes Kretiennes: Shalala








A Tücsök Gyuri áldott jó gyerek, nem beszél, neki csak a tükörreflexe kattog. Gergő és Ádám egymás szavába magyaráznak és ciki ugyan, de nem mindig tudom, hogy melyik melyik, közben Kurnász is beszél persze, én meg néha belevihogok a felvételbe (dsarosi is áldott jó ember, ritkán szólal meg), ilyenkor adom fel. Gépeltem én már interjút, de ott nem kellett 4 férfihangot megkülönböztetni, plusz az én rekedt, pösze motyogásom megpuculni. De szerencsére én is keveset beszélek. /Most tartok ott, hogy "Na de szólásszabadság van, nem?" Csak ízelítőnek.../

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo