piszkozatok

A hirtelen felindulásból elkövetett blogpost piszkozatolva... mert már tényleg megnyugodtam :) A legkevesebb bajt most úgy okozom, ha csak olvasok, ezért elvonulok a társadalomtól az egérlyukamba a Vámos Miklóssal.

Egyébként voltunk ma Munkácsyn, gyönyörű volt. Persze kicsit más szemmel nézegeti az ember a képeket, ha régesrégen olvasta az aranyecsetet meg a nap szerelmesét...
És az is eszembe jutott, hogy Eszterházynál még az is tetszett, hogy benne van egy csomó minden, amit már olvastam valahol, csak akkor nem tudtam, hogy Esterházy... Például a rentonblogon a más is kurva nem csak én. Meg az is, hogy benne van, hogy neglizsében van és komilfó, amiket még sosem láttam így leírva, de francián már előkerültek.

Megjegyzések

Acho üzenete…
"Más is kurva nemcsak én" van Nagy László "Menyegző"-jében is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo