érettségi

Hmm, ezen is túl vagyok. Jött velem Jankamaci, meg az a tudat, hogy tényleg nagyon sokat gyakoroltam. És hogy jól kell mennie, mert különben azok, akiknek az elmúlt néhány napban az agyukra mentem a hülye kérdéseimmel, teljesen felesleges munkát végeztek. Ezt pedig ugye nem akarhatom...
Éjszaka még szerencsére megálmodtam az ab.szum képlet helyes használatát. Meg azt is álmodtam, hogy a Borca húgom meghal (minek következtében sokáig fog élni, de nem vigasztal, rossz álom volt). Öngyilkos akart lenni, ami egy hétévesnél annyira nem gyakori dolog. Én meg nem vettem komolyan, és leugrott a város legmagasabb tornyáról...

És tegnap épp erre járt valaki és megcsinálta nekem a netet a notimon. Köszönöm neki szépen :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo