alku

Maf: ha most elmennék aludni
akkor az lenne, hogy jajj, nem tudnék
mert nem tanultam meg ma egy tételt se
erchegyia: ehh
infó? :S
Maf: ja
most a hálózatok jönnek, még nincs is kidolgozva
erchegyia: húha
az egy nagyon jó téma
kedvencem
csak hosszú
vagyis én hosszúra venném :)
Maf: megkapod ajándékba
kidolgozhatod nekem
sőt, le is felelhetsz :)
cserélünk?
bemegyek helyetted magyarra...
erchegyia: oké!

és milyen szép lenne a világ, mindenki azt csinálná, amihez ért.

update:
erchegyia: ehhez a posthoz
tölts még egy kispál számot
0 óra kettő perc...





Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Hűha Maf, nem irigyellek..
De átérzem a helyzeted, lévén nekem meg a szakmám ez. De nyugi! Én négy évig nem tanultam semmit, mégis valahogy nekem sikerült megírni a legjobbat.. Szóval nem kell annyira aggódni, nem annyira bonyolult. (:
De sok-sok sikert hozzá.. :)
gborz üzenete…
és milyen szép lenne a világ, mindenki azt csinálná, amihez ért.

azt, és csak és kizárólag azt...
hát bizony.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo