csak következetesen

Ezzel kapcsolatban.

Gögce: és miaz a nyerges?
hol van?
Maf: olyan nincs
nem is találkoztam senki olyannal, akit ismernél
helytől és egyéb ismeretlen elemektől elvonatkoztatva azért mondhatom?
Gögce: mondd :) mindentmondj
úgyse ismerek nyergesieket
közömbösek
(azér mondjad ám!)
Maf: hmmm, kicsit beszélgettem egyébként Dvel is, de semmi különös
Gögce: ki aza D?
Maf: hát őt te nem ismered :)
Gögce: hát nemám
de mit mondott
és holapicsába van egyébként?
Maf: nem tudom, tényleg, eszembe sem jutott megkérdezni
pedig feltűnt, hogy nem látom
Gögce: te is lol vagy
pedig te még ismered is
Maf: mondjuk én annyira nem figyelem
Gögce: énse
kiaz?

Egyébként rájöttem, hogy hogy fogom feldolgozni azt a hiányt, amit az fog okozni, hogy az altergyerek ma éjjel kettőkor tuti nem fog nekem levelet írni, amit majd reggel olvashatnék kávé helyett. Elolvasom újra amit ma kaptam, ha okosabb lettem volna, beosztottam volna.

Megjegyzések

gborz üzenete…
azért a 'kapjabe'-kat a következetesség jegyében kiszedted látom :)
hát nehéz az élet na.
Aniko Emmer üzenete…
Csak reménykedni merek hogy nem maradt le a buszról miattam...
Sajnálom ha igen, és bocsánat érte mégeccer
maifosz üzenete…
Nem maradt :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo