függőség

Napok óta azt álmodom, hogy iskolában kellene lennem, de nem vagyok, mert én azt hiszem, hogy nyári szünet van. A többiek viszont járnak rendesen és röhögnek rajtam, hogy milyen hülye ez a Maf, nyaralni van iskolaidőben, le fog maradni meg lesz egy csomó igazolatlanja... és amikor felébredek, hosszú percekig kell győzködni magam, hogy nem volt lecke, amit nem írtam meg, nem is aludtam el, nyugodjak már le, nyár van.

Meg az énekkarral is szoktam álmodni, rossz és furcsa, hogy jövőre már nem (úgy) lesz...

Most egyébként az jó nagyon, hogy van időm kitalálni, hogy mikor hova és hogyan, szerintem ma Komáromban alszom sátorban, utána talán Kalászon, de lehet, hogy inkább maradok Bpn, aztán talán hazajövök, de tényleg csak talán.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
én már harmadszorra álmodtam, hogy nekem is szóbeliznem kell infóból...nem is tudom, miért ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo