köszönetnyilvánítás :)

Navégre. Rájöttem, hogy az eredmény igazából nem is érdekel, mert én mindent megtettem, amit megtehettem. És a maximumot hoztam, sőt, le is lettem állítva, nem tudtam elsütni például olyanokat, hogy hogy hívták Neumann kutyáját. Azért remélem, nem hagytam ki semmi fontosat...

De nem is tudom, mi lett volna velem a szűkebb és tágabb környezetemben előforduló fiúk és férfiak türelmes segítsége nélkül. (Hmm, tulajdonképpen már a fiúk is férfiak...) Köszönöm szépen nekik :)
Név szerint, mert megérdemlik: erchegyia (ő kitartó volt), paniadam (ő ijesztgetett), Göge (ő nyugtatott), dsarosi (ő meghallgatta, ha felmondtam neki, ráadásul ki tudta ejteni az angol szavakat), Joel (ő elmagyarázta a lebegőpontos számábrázolást), Bejó (ő tudta, hogy nem baj, ha kábel helyett zsinórt mondok) és Lacibácsi (ő még tanított is valamikor).

Meg persze azoknak is, akik szépen, nyugodtan tűrték, hogy az 5000 karakteres levél fele az infóról szóljon, hogy nyavalyogjak, aggodalmaskodjak, vagy akár vissza se köszönjek...

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
Pedig az infótörihez semmiközöm :S ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo