medárd

szép ez az eső, én szeretem. meg ha dörög az ég és villámlik, azt is nagyon. meg ha kopog az ablakon, biztosan be akar jönni, nem tudja, hogy kint sokkal jobb, én is kimennék, ha szabadna, de még van néhány magyartétel... Hugi szerint ha esik, akkor barna a világ, le is festette nekem, barna virágokat és barna fákat, barna esőt fölé... szerinte most ilyen idő van, szerintem inkább szürke és zöld... kicsit azért mégis kimentem megázni, szeretem a nyári esőt, finom illata van, benne van a fű meg a virág, tehát a föld, de benne van az ég is, mert ugye onnan jön... talán semmi sem olyan tiszta, mint ezek a záporok, zivatarok, zuhék.

azért szerintem negyven nap alatt még én is megunnám. nem lenne jó megázni renden, meg volton, meg a balcsin, meg a tiszán.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo