neurológia

nagyon rendes volt a doktornéni. mondjuk azt még szokni kell, hogy amíg végig nem futja a papírjaimat, tegez, aztán azt mondja, hogy oh, maga már 18 éves. kell mennem CTre, pont akkor, amikor elvileg balcsin leszek, de onnan haza lehet jönni hamarabb, meg kontrollra is, amikor elvileg volton, de arra már megvan a jegy, azt nem lehet variálni, inkább kérünk másik időpontot.
kaptam gyógyszert, napi 3 tabletta, reggel még ott lesz mellé az antiallergikum is. ez azért tökjó, mert a gyógyszerek mellé enni kell, így nem csinálhatom meg, hogy nem reggelizem.

most azért mégis jó az évvége, mert arra hivatkozva, hogy jó lesz a bizim, mentünk anyuval vásárolni. bementünk ketten egy fülkébe és felpróbáltuk ugyanazokat a ruhákat. ez egyébként nálam maximum 20 percig megy és nem vagyok hajlandó kettőnél több pólót felpróbálni (azt a kettőt meg is kaptam), utána elegem lesz az egészből. a vásárlás is olyan dolog, ami frusztrálni tud. szeretem, ha van szép új ruhám, csak ne nekem kelljen elmenni megvenni.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Megértettük. Nincs mit tenni, ajándékba kell kapnod mindet! ;-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo