nyergesen

Ha itthon maradok tanulni, akkor lelkifurdalásom lett volna. Mert akkor Barátnő teljesen jogosan mondhatná, hogy mindenre/mindenkire van időm, csak rá nem.
Elmentem és végig lelkifurdalásom volt, mert bizony még rengeteg megtanulandó, de kidolgozott infó- és rengeteg kidolgozatlan, de végülis már tudott magyartétel van.

De azért nem bántam meg. Persze Nyergesre nem szeretek menni, tele van az egész olyanokkal, akiket ismerek zenekarból, meg nyergesi istvánosokkal is, és én ugye nem szeretek olyan helyre menni, ahol ismernek, sőt. De például Liliékkel találkozni jó volt, ki is kísértek minket a buszhoz, nem találtunk volna vissza nélkülük a sötétben
Volt mezítlábas füvönpörgés, domboldalon láblógatás, egész kicsi tánc, Club Era koncert, gyömbér tonic helyett.

Meg azt egyébként még meg kell tanulnom, hogy véleményt alkotni igenis szabad, megítélni nem. A kettő között ott a különbség, de azért még keresem. Ide nem kérek kommentet.

Megjegyzések

gborz üzenete…
meg nyergesi istvánosokkal is

jé, olyanok is vannak?
Névtelen üzenete…
Azért mégiscsak kapsz: pontosan ezt magyaráztam tegnap este a hugomnak, mikor panaszkodott az osztálytársairól. Nem értette eg, mondtam neki, hogy majd megérted ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo