évvége

Ha 90% fölött lesz (marad) az infó, akkor jutalmul megnézem az Argót, a teljes Paradise Kisst (azt még meg kell szerezni valahonnan, felirat már a 11. részig van) és a 10 perc trombita - 10 perc csellót.
Hogy 90% fölött legyen az infó, egészen eltiltottam magam az olvasástól (nyilván nem tartom be, de lényegesen csökkentettem a napi mennyiséget), a délutáni alvástól (kávé-kávé-kávé), és a blogolástól is el fogom.
Egyébként amikor lefeküdtem, a fixpontos ábrázolásra gondoltam. Amikor felkeltem, akkor is. És napközben is néha eszembe jutott, hogy vajon értem-e még. (Joel magyarázta.)

Reggel matekból írtunk, szerintem ezen borul vagy áll az ötösöm (de nem biztos, van egy elég csúnya jegyem matekból), kedden bioszból az ötösért (az komolyan kell nekem?), magyarból meg muszáj lesz ötösre felelni tételekből, mert milyen ciki lenne elrontani a színötösömet az utolsó héten. Nem mintha számítana valamit, na de mégis.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo