most így indulás előtt kivételesen annyira csodálatosan valószínűt álmodtam, hogy gondoltam, megosztom ezt is a nagyérdeművel, hogy lássák, ilyet is tudok.
szóval álmomban a Gyumi könyvtárban dolgozott nyáron, én meg mindenáron segíteni akartam neki, mert nem kaptam munkát sehol. aztán azt mondta, hogy végülis segíthetek, mert kicsi vagyok és könnyű és felmászhatok a könyvespolc tetejére is, ha onnan kell valami. csak az volt a baj, hogy hosszú, fehér ruha volt rajtam, meg magas sarkú cipő. (ez volt a legvalószínűtlenebb része az álomnak.)
aztán munka helyett végülis elmentünk esztergomba biciklizni. biztos, hogy esztergom volt, de a másik felén volt a duna. jött velünk a Hunor is, meg a barátnője. aztán valamelyik templomnál nem tudtunk tovább menni, mert hatalmas ünneplő, esküvői tömeg volt ott, ott volt feketében a gborz is, meg a BDS, amiből egyértelmű, hogy az évfolyamból volt valamelyik fiúnak az esküvője, de nem tudom, hogy mondjuk paniadamék vagy erchegyiáék, vagy más.
meggyőztük őket, hogy inkább jöjjenek velünk biciklizni. ők meg meggyőztek engem, hogy ha már úgyis ilyen szép fehérben vagyok, keressek magamnak valakit és menjek férjhez gyorsan, ilyen ruhában házasodni sokkal könnyebb, mint biciklizni.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Igen, ez valóban a legvalószínűbb dolog, ami történhet veled:)

Wilder

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo