redesign béta

Tényleg nagyon tetszett az előző. Az a csigás kép gyönyörű. De tényleg rosszul néz ki más böngészőn, monitoron, ilyesmi, és ebbe nem törődhetek bele csak úgy. És Gergő szerint annyira olvashatatlan, hogy letiltotta a stíluslapom (tehát sima szövegként látja a blogot).
És ezért csináltam egy nyári bétaverziót. Még a képet is én színeztem át gimppel éjszaka. És megmutattam és azt mondta, hogy rendben van. Márpedig nekem még Gergő ilyet nem mondott. Én meg görcsösen küzdök kisgyerekkorom óta különböző férfiak elismeréséért. A Gergőéért persze pont nem, és ez csak erős túlzással nevezhető elismerésnek, na de mégis. (Meg egyébként az ízlésében is bízom, mert ért ilyenekhez.)

Ebben máris több munkám van, mint az előzőben, tehát nekem értékesebb. Kicsit olyan, mintha tavasz lenne és szerelmes lennék, de tavaszra és szerelemre mindig szüksége van az embernek.
Csak azt bánom, hogy nem lett csigás.

Megjegyzések

gborz üzenete…
a gergő még indulás előtt engedélyezte a stíluslapodat.
Névtelen üzenete…
Maf, ha már benne vagy a témában.. nekem azóta nem mutatja rendesen a postok címeit, mióta a kakaósról átraktad csigásra, és ezen sem hozza be. Mintha elharapná a szavak végét, vagy nemtudom.. Kicsit zavaró hogy nem lehet elolvasni. Nemtudom hogy ez csak az Opera 9.5 ajándéka, vagy máshol is ilyen, de.. nálam ilyen.

http://majdcsak.freeblog.hu/files/sample.jpg

így látom én.
maifosz üzenete…
nekem opera 9.25 alatt jó. ezzel a hibával szerintem nem tudok mit kezdeni :( szerencsédre csak ritkán adok a postoknak címet...

használj firefoxot :)
erchegyia üzenete…
Opera 9.50 alatt is perfekt. Használj linuxot :)
Névtelen üzenete…
Firefox? Na nem, az Opera jóval testreszabhatóbb. :P
Linux? Nos.. Használtam már Ubuntut, és ami aztilleti meggyőzött.. De nemtudom hogy az Win platformra írt programok hogyan futnak Linuxon.. Bár lehet hogy nem kapnék kékhalált havonta egyszer. :D
erchegyia üzenete…
Ki kell próbálni.... wine!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo