redesign

A háromszázadik bejegyzésre akartam magam meglepni egy új dizájnnal, de akkor épp sem ötletem, sem időm, energiám nem volt rá. Ma is sok változatot kipróbáltam, aztán hirtelen beugrott, hogy igen, ezt akarom. A háttérben lévő kép a wikipédiáról van, egészben ilyen, de valamiért így nem tudtam berakni.
Még sok munka van vele, meg kell csinálni például a zenelejátszót, hogy szépen nézzen ki, meg a Gergőt meg kell kérni, hogy csinálja meg nekem az idézeteket szépen idézőjelesre, mert azt eltüntettem véletlenül.
Nekem most tetszik, reggel meg majd meglátjuk, az előző végülis még megvan és azt is nagyon szerettem.

Kispál - Csiga





Megjegyzések

Esty üzenete…
Nagyon szép lesz! :) Mikor ma rámentem azt hittem, hogy valaki ms blogján vagyok. Meg kellett néznem a címet még1x :)
gborz üzenete…
nem tetszik, hogy minden monitoron máshogy néz ki.
nem tetszik, hogy gyakorlatilag olvashatatlan.
nem tetszik, hogy egyetlen (középszerű) képre épül.
nem tetszenek a linkek jobbra, teljesen zagyva az elrendezés.

tetszik, hogy te csináltad.
maifosz üzenete…
és moost milyen, legfőbb kritikusom? :)
ismerkedek szépen az átlátszósággal, mondjuk ehhez segítség is kellett egy pici.
gborz üzenete…
sokat javított a transzparens háttér a mainwrappernek. a header semmilyen, a sidebar továbbra is kaotikus. szinkronizáld a háttérfotót a tartalomal (align tekintetében)
Névtelen üzenete…
Szép az új háttér, de az oldalcímeket próbáld megcsinálni kérlek, és szerintem az a másik régebbi, szagatottab(felhős) szövegháttér még jobban is fog passzolni ehhez, mint a másikhoz.
Szóval hajrá, az meg hogy expolerben nem jön be jól, az még külön plusszpont nálam, ezt szolidalitásnak veszem :)
Braun üzenete…
Követelm vissza a régi desgint!
Az olyan szép volt! Meg összeszedett meg kóser... meg a barna egy szép szín!
supercazzola üzenete…
ó, hát nincs több kakaó?:(

na, azért így is eljárogatok majd ide. ;)
tetro üzenete…
nekem semmi bajom veled, de én ilyen téren igénytelen vagyok.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo